23 Nisan 2014 Çarşamba

#ElbiseBot :)




Herkese merhaba :)
Cıvıl cıvıl güne bu pembiş çiçeklerle başlamak istedim. Bu günlerde benim içim içime sığmıyor !

Birde buna en sevdiğim kombinin postunu yapmak eklenince yerimde duramaz oldum :)
Eeee haydi o zaman bu çok sevdiğim kombine geçelim ! Gününüz bol enerjik geçsin ,sizleri seviyorummmm :) :) :)






    
         



                                Bu kareye bayıldım ! Umarım sizde seversiniz :)
                        



                         

                        
                                             Fotoğraflarımı çeken yakışılıyla ;)

Umarım beğenmişsinizdir :) Yorumlarınız benim için çok önemli , bu yüzden yorum yazmaktan çekinmeyin ;)
Beni instagramdan ryklnc olarak takip edebilirsiniz...

Elbise : Bershka
Çizme : İnci
Çanta : Chanel
Hırka : Annemden :)
Takı : Koton

Hiç yorum yok: