25 Nisan 2014 Cuma

Yırtık Jean


Herkese merhabaaa !
Bugün ki posttumda sizlere bir d.i.y. projesinden bahsetmek istiyorum.
Yapması kolay,giymesi zevkli bir d.i.y. projesi bu ! Uzun bir süredir aklımda ''yırtık jean '' yapma fikri vardı ve nihayet uygulamaya koyabildim!
Yırtık jean yapmak için gerekli olan malzemeler de bir o kadar basit ! Sadece maket bıçağı yeterli !
Yırtacağınız jeanınızı düz bir zemin üzerine iki paçaları da eşit olacak bir biçimde koyun ve tam diz kapaklarınızın geldiği yerden jilet darbeleri ile kesin.(unutmayın her iki paçanızda eşit yerden kesilmiş olmalı, yoksa sonuç felaket olur !) Daha sonra kestiğiniz yerleri elinizle yanlara doğru açın ve işleminiz bura da bitti ! :) Haydi sizde deneyip bana resimleri gönderin :) Beni instagram hesabından etiketleyebilirsiniz :)
Bakalım benim kombinimi ve yırtık jeanımı beğenecek misiniz ?














Jean : Levi's
Sweatshirt : Mango
Spor ayakkabı : Nike
Sırt çanta :D Bershka (erkek)

Hiç yorum yok: