2 Mayıs 2014 Cuma

MOC İSTANBUL (MINISTRY OF COFFEE)


Herkese merhaba :) Bugün sizi yeni bir mekanla tanıştıracağım .
23 Nisan tarihinde MOC İSTANBUL yani MINISTRY OF COFFEE açılışına davetliydim. Ve iyi ki de davetliydim de gitmişim diyorum ! Benim gibi kahve sevmeyen birinin bile bu kadar beğenisini kazandıysa , kahvelerinin ne kadar enfes olduklarını siz düşünün yok yoook hatta düşünmeyin gidin ve deneyin ! İlk kahvenizi yudumlarken "Rüya ne kadar da haklıymış" diyeceğinizi duyar gibiyim :) Size birde kahve önerim olucak ‘Cold brew’ 24 saate kadar damıtılarak hazırlanıyor ve buzla servis ediliyor, tadı enfeeees ! (Kahve severlerin tatmasını özellikle tavsiye ederim.) 





Kahvenin yanında gelen bu atıştırmalıklara bayıldım :)





MOC'un kahveleri dışında dekorasyonu da oldukça güzel. Girişte oldukça geniş bir masa var, dilerseniz burda toplantılarınızı da yapabilirsiniz  ya da dilerseniz girişteki kitaplıktan bir kitap satın alıp kahvenizi yudumlarken kitabınızı okuyabilirsiniz.


MOC'un üst katında da mini bir kitaplık var. Fakat burada ki kitaplar satılık değilmiş ya orada okumak için ya da takas için geçerliymiş. 


Üst katta bulunan duvardaki desen ise ip ve raptiyeden yapılmış bir dünya haritası ve kahvenin yolculuğunu anlatıyormuş.




MOC İSTANBUL her gün 08:00-23:00 arası açık
Kahve çeşitleri 6-12 arası fiyatlarda değişiyor
Adres : Şakayık Sok. No:4/A Nişantaşı-İstanbul (House Cafe'nin sağ sokağından aşağı inince, sokak bitiminde)

Beni sosyal medyalardan da takip edebilirsiniz :) Facebook ve İnstagram
Sevgiyle kalın, gününüz süper geçsin :)

Hiç yorum yok: