5 Mayıs 2014 Pazartesi

MOC İSTANBUL'UN AÇILIŞINDA NE GİYDİM



Selaaaaam :) Bugün keyifleriniz nasıl ? P.tesi sendromunu şöyle bir köşeye bırakıp elimize kahvemizi alıp benim ne giydim yazımı okumaya ne dersiniz ? :)

Geçen yazımda MOC İSTANBUL'un açılışından bahsetmiştim , şimdi iseeee MOC İSTANBUL'un açışılında ne giydiğimden bahsedeceğim. Hadi hep birlikte ne giydiğime bir bakalım :) Haftanız bol kahkahalı bol güneşli geçsinnn :)
Aaaa birde sayfanın en altında sizin için çok sevdiğim bir şarkıyı paylaştım, yazımı okurken bir yandan da şarkıyı dinleyebilirsiniz :) Gününüze neşe katması dileğimle xoxo :)


Gün içerisinde rahat hareket edebilmek için sade bir giyinim tercih ettim :)



Beni bura da bırakın tüm gün kahvemi içer dergimi, kitabımı okurum :) Hiç sesimi de çıkartmam söz :D



Fotoğraf : Sarper KESİM



Fotoğraf : Sarper KESİM



Fotoğraf : Sarper KESİM

Umarım beğenmiş sinizdir :)

Gömlek : U.S Polo
Pantolon : Koton
Ayakkabı : Fethiye kundura
Kemer : H&M
Çanta : Zara
Yüzükler : Six accessories
Bileklik : Koton (aslında kolye ama ben bileklik olarak kullandım)

Hiç yorum yok: