30 Haziran 2014 Pazartesi

MEZUNİYEEEET ! ( GENÇ JEOLOG ARANIZDA )


Bu benim ilk kep törenim. Şimdi ki gibi eskiden ortaokulda lisede kep törenleri yapmak pek adetten değil di  , ya da benim okuduğum yerlerde öyleydi.
İyi ki de ilk kep törenin o heyecanı daha çok hissettim daha bi çok sevdim :) Bu eşsiz duyguyu herkesin tatmasını diliyorum ! Okurken oofff , pofff dediğin ne varsa o kep'i atarken bi anda onunla birlikte uçup gidiyooor :) Geriye sadece sana güzel anılar kalıyor birde büyüdüğünü anlıyorsun :) Bu kep ile birlikte hayatımızın bir sayfasını daha kapatmış bulunmaktayız. Acı tatlı geçen koskoca 4 sene bitti ve bizler artık yeni yeni yollar aramaya başladık. Tüm arkadaşlarımın yolu açık başarıları daim olsun !
Son ve en önemlisi olarak sözü biricik ailemle bitirmek istiyorum. Onlar benim için çok çoook önemliler.Beni bu mutlu günümde yalnız bırakmadıkları için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız , iyi ki hep elimden tutunuz.
Onları her şeyden çok seviyoruuuum ! Allah hepimizin ailesini başımızdan eksik etmesin. 






İşte bu da benim canım ailemle fotoğrafım :) Beni bu günlere getiren , hatalarıma bıkmadan sabır gösteren , beni daima koşulsuz büyük bir sevgiyle aşkla seven canım ailem :) İyi ki onların çocukları olmuşum , canım minik kardeşimi de unutmamak gerek , dünyanın en iyi ve en tatlı kardeşi bendeeeeeeee :)




Benim tatlı meleğiiim :) Allah sana da bu günleri göstersin






Benim güzel anneciğiiiim :)


Veee yakışıklı babacığııım :)




Ailemize en son katılan yakışıklı sevgiliiim benim :)


Benim küçük ailem ,sevgilim :)

Öz çekim olmadan olmaaaaz :)



İste benimde Mezuniyet anım bunlar :) Umarım beğenmişsinizdir.
Herkese hayatında başarılar.

Hiç yorum yok: