6 Ağustos 2014 Çarşamba

Floral Desenli Elbise




Yeniden merhaba bu ara tembellik ettiğimin farkındayım ,
çok gec kombin yüklemeye başladım. Tatile girdiğimden beri bir türlü çekim yapamadım , daha doğrusu fotograflarımı çekecek bir kişi bulmadım :(
Tatil biter bitmez bol bollll kombin çekip bu arayı kapatma taraftarıyııım.
Bu kombinimde çok severek giydiğim çicekli elbisemi tercih ettim , altına pudra rengi ayakkabıyı da giydim mi benim için tadından yenmez hale geldi heheheh :D Elbisem yeterince hareketli olduğu için çok taki takmadım bir küpe ve bileklikle kombini bütünledim.
Karelerden keyif almanız dileğimle , bolll eğlenceli günleriniz olsun :) 


                  

                 

                 

                 

                 

                 

                

               

               

               



                     

                     

                      

                     



Beni İnstagramdan takip etmek için tık tık :)

Elbise : Vero Moda
Stiletto : Bilener
Clutch : Annemin hediyesi
Küpe ve Bileklik : A
ccessories

Hiç yorum yok: