5 Mart 2015 Perşembe

Mamiya RB67




Uzun bir aradan sonra herkese merhabaaa :)

Ben buralarda yokken neler oldu bitti, hadi anlatın bana ? Hayatınız da önemli gelişmeler oldu mu ?
Sınavlardı, projelerdi derken buraları epeyce boşladım, farkındayım ... Ama size süper haberler, projeler ve süprizlerle geldiiim , duyunca eminim çok sevinceksiniz ve hatta Rüya şununla da röportaj yapsana diyceksiniiiz :) " aaaa fena ipucu verdim hehehe "
Bu güzel süpriz için Nisan ayını beklemek zorundayııız (maleseff) amaaa beni İnstagram'dan takip edenler bu güzel süprizi önceden öğreneceklerr :)
Hadi şimdi uzun bir aradan sonra post yapma keyfini çıkartalııım :) Sertaç'ın yeni Analog fotograf makinasini de bu sayede denemiş olduuk,
 Mamiya RB671970′li yılların başında üretimine başlanan bu olağanüstü makina, aradan 40 yıl geçmesine rağmen birçok fotoğraf sanatçısı tarafından kullanılıyor. Yılların eskitemediği, aksine karizmasına karizma kattığı bir fotograf makinası bu.
Umarım karelerden keyif alırsınız :)






























               Mont : Zara (Yeni sezon)
    Gömlek : US Polo
Kazak : Mango
Pantalon : Zara
   Ayakkabı : Koton

Beni diğer sosyal medyalardan dan takip edebilirsiz
İnstagram (@ryklnc )
Facebook ( Rüya Kılınç )

Hiç yorum yok: