23 Mart 2015 Pazartesi

SAFARİSTANBUL'' CİHANGİR ''


Geçtiğimiz günlerde süper bir geziye katılma fırsatı buldum.
Vee iyiki de katılmışım diyorum. Hem ekip süperdi hem de gezdiğimiz mekanlar şahaneydi. Hava buuuz gibi olmasına rağmen tüm ekip hazır bir şekilde Karaköy'de buluştuk ve Cihangir'e doğru fotoğraf gezimize başladık . Bu gezi Dijital fotoğrafçıların gezisi olmasına rağmen ,Analog fotoğrafçılarında severek katıldığı gezilerden biri oldu :)
İlk defa böyle bir geziye katıldım ve inanılmaz keyif aldım. Mutlaka sizinde bu tür etkinliklere katılmanızı tavsiye ediyorum (Rüya haklıymış diyeceksiz :)
Hep birlikte severek katıldığım bu gezinin fotoğraf karelerine bakmaya ne dersiniz ?
Karelerden keyif almanız dileğimle ...
NOT : Emeğe saygı açısından fotoğrafları çekenlerin karelerini izinsiz almayınız :)

Dijital fotoğraf makinası ile çekilen kareler :













Analog fotoğraf makinası ile çekilen kareler :

















Emeği geçen Sertaç SALMAN ve Mücahit KARACAN'a sonsuz teşekkürler :)


İnstagram adresleri :



Facebook adresi :

Hiç yorum yok: