30 Ağustos 2015 Pazar

ATOLYE MERRUSE !

                                                              Herkese merhaba :)
       
         "Öncelikle tüm TÜRK halkının 30 Ağustos Zafer Bayramını kutlarım ! İnşallah daha güzel                                                                           günlerimiz olacak !  "

Veee şimdi gelelim süper bir tasarım sayfasına daha . Bu sefer tanıtacağım sayfa benim dikkatimi o kadar çok çekti ki neredeyse her gün girip acaba yeni bir şey yaptı mı diye bakar oldum :D 
Eminim sizinde dikkatini çekip sizde ben gibi her gün sayfaya bakmadan geçemeyeceksiniz :) 
Hadi şimdi benim tasarımlarını o kadar çok sevdiğim kişiyi yakından tanıyalım :)

1) Merhaba, öncelikle seni tanımak isteriz. Bize kısaca kendinden bahseder misin? 
    Merhaba ben Sercan ARICI. Çukurova Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Tekstil ve Moda Tasarımı Bölümü mezunuyum. Aslen Adanalı'yım, 3 yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Burada Modacı Elif CIĞIZOĞLU'nun asistanliğını yapıyorum ve aynı zamanda kendi markam olan Atölye Merrüşe'nin ürünlerini tasarlıyorum.

2) Nickname'nin anlamı nedir? Seçmende ki en önemli olay ne oldu, varsa hikayesini dinlemek isteriz :) 
     Merrüşe Arapça'da 'küçük tatlı kız' anlamına geliyor.Bu aslında annemin bana çocukken taktiği bir isim, biz Arap kökenli bir aileyiz ve annem çocukluğumdan beri bana öyle hitap eder :) Benim için manevi bir önemi var ve markama uğur getirdiğine inanıyorum.

3) Böyle sıradışı tasarımlar yapma fikri nereden geldi?  İlkne zaman yapmaya başladın ve seni bu tasarımlara çeken ne oldu? 
   Yüzey tasarımları yapmak üniversite yıllarımdan beri hep çok ilgimi çekmiştir. Üniversitede stajlarimdan birini bir penye fabrikasında yapmıştım ve kullandığım bu ipleri keşfetmem o yıllara dayanır. Kullandigim ipler aslında bu fabrikalarin atik maddeleridir, kumaş duzgunlestirme işleminden sonra arta kalan kesilmiş seritlerdir ve işlem sonunda hepsi cuvallara doldurulup çöpe atılır. Ben bu şeritleri bi şekilde tasarlayabilecegimi düşündüm ve alıp denemelere başladım. Zamanla bu fikri gelistirdim ve bu şerit iplerle portreler ve figurler oluşturmaya başladım. Sonrasında oluşan yüzey tasarımlarını çanta t-shirt ve yastık gibi tekstil aksesuarlarının üzerine uyguladim ve insanlar tarafından beğenildiğini ve talep edildiğini görmeye başlayınca Merrüşe markası ortaya çıktı :) Yani Merrüşe aynı zamanda bir 'geri dönüşüm' fikri olarak da değerlendirilebilir.

4) Son olarak da biz takipçilerine söylemek istediğin birşeyler var mı?  Ve sana nasıl ulaşabiliriz? 
   
     Tasarimlarimi beyenip ilgi duyan ve takip eden herkese çok teşekkürler. Bana şimdilik sadece "atolyemerruse" isimli instagram sayfamdan ulaşabilirler tüm iletişim bilgilerim orada mevcut, ayrica yakın zamanda birde web sayfam olucak ;) 

***** 
Sizce de çok güzel bir hikayesi yok mu ? 
*****
Bence  sizde Merrüşe tasarımlarından en az bir tane edinmelisiniz :) 





Sercan'ın İnstagram adresi için buraya tık tık 
Benim İnstagram adresim içinde buraya tık tık



Hiç yorum yok: