31 Ağustos 2015 Pazartesi

PIXY ART DESİNG !

                                     Umarım sendromsuz bir P.tesi geçirmişsinizdir :)
Eğer gününüz kötü geçtiyse de hiç üzülmeyin çünküüü size süper enerjik bir galeriden bahsedeceğim ve kısa günü karı olarak hemen o kötü günü telafi etmiş olacağıız :) 
Bildiğiniz gibi artık 2 ayda bir 1 hafta süreyle en sevdiğim el emeği ürünleri olan tasarım sayfalarını paylaşma kararı aldım. Bu kararı almamın en önemli nedeni ise;  kendini ifade edemeyen ya da edecek ortam bulamayan çok yetenekli insanlarımızın kendini tanıtma fırsatı sunmaları ve benimde bloğuma bir renk katmaları oldu . Umarım sizde bu durumdan hoşnutsunuzdur :) 
Gelelim bu günkü tasarımcımızaaa ... 
Röportajımıza geçmeden önce ben biraz tasarımlarına değinmek istiyorum. 
Kendisi hem İllustrasyon yapıyor hemde bu güzel çizimleri çanta ,kupa ,t-shirt, saksı ve daha saymayı unuttuğum bir sürü mükemmel eşyalara dönüştürüyor. 
Ben severek takip ediyorum ve tasarımları bana süper bir enerji veriyor :) 
Lafı fazla uzatmadan ve sizleri iyice meraklandırmadan isterseniz hemen kısa ropörtajımıza geçeliim keyifli okumalar :) 
                                                          ****


1) Merhaba, öncelikle seni tanımak isteriz. Bize kısaca kendinden bahseder misin? 
    Merhaba:) Ben Gökçe, 23 yaşındayım. Şu an bir devlet üniversitesinde yüksek lisans yapıyorum. Çizmeyi ve çizdiklerimi ürünlere dönüştürüp başka insanları da mutlu etmeyi seviyorum, sanırım bu kadarı yeterli:)

2) Nickname'nin anlamı nedir? Seçmende ki en önemli olay ne oldu, varsa hikayesini dinlemek isteriz :) 
   Pixy Design aslına bakarsanız Pixel Art'tan geliyor. Instagram üzerinden bir şeyler sergilemeye pixel art yaparak başladım, daha sonra herkese daha fazla hitap eden bir sayfaya dönüştü Pixy Art and Design. Pek bir hikayesi yok aslında, çok basit düşünülen bir şey oldu:)

3) Böyle sıra dışı tasarımlar yapma fikri nereden geldi?  İlk ne zaman yapmaya başladın ve seni bu tasarımlara çeken ne oldu? 
   Aslında bir şeyler çizen ve bu alana merak duyan her insanın yaşadığı gibi çevremden neden bir şeyler çizerek bunları ürüne dönüştürmediğime dair eleştiriler aldım. Yoğun bir eğitim hayatım olduğundan dolayı da bunun çok emek ve zaman harcayan bir iş olduğunu düşünüyordum ve bir süre böyle bir şeye kalkışamadım. Tabi gün geçtikçe gelişen sosyal medya bunu daha kolay bir hale getirdi ve artık böyle bir sayfa açmanın mantıklı ve eğlenceli olacağını düşündüm:) Yalnızca bir kağıda çizmektense bunları akla gelebilecek her türlü nesnenin üzerinde görmek daha heyecan verici bir hal aldı benim için:)

4) Tasarımlarında  ilham aldığın kişi ya da kişiler var mı? Ya da herhangi bir olay? 
   Ben şekle ve her şeyin görselliğine çok önem veren biriyim o yüzden tasarımlarımda ilham aldığım şeyler genellikle nesnelerin formları, renkler, geometrik desenler ve kentler oluyor. Yeni başladığım ve urbannotebookproject hashtagi ile devam ettirmeyi düşündüğüm bir projem de var, dünyadaki farklı kentlerden ve bu kentlerin sokaklarından kesitlerle defterler üretmeyi planlıyorum. Açılışı Fransa ile yaptık:)

5) Son olarak da biz takipçilerine söylemek istediğin bir şeyler var mı?  Ve sana nasıl ulaşabiliriz?   
Öncelikle teşekkür ediyorum bu güzel sorular için. Herkese renkli ve yaratıcı günler diliyorum! :)








                                Gökçe'nin İnstagram adresi için buraya tık tık :)
                                Benim İnstagram adresim için de buraya tık tık :)




Hiç yorum yok: