1 Eylül 2015 Salı

TAKA TUKA !

Heyyooo size bugün öyle bir tasarımcıdan bahsedeceğim ki Reçineye aşık olacaksınız !
Evet evet Reçine yanlış duymadınız :)
Bu muhteşem kadın resmen Reçineye hayat veriyor ! Ve ben ortaya çıkan her bir tasarıma aşık olarak bakıyorum ! Veee bana o kadar güzel takılar göndermiş ki nasıl kıyıpta takacağımı bilemiyorum:) Yakında o güzel takılarla da süper bir post geliyor benden söylemesi:)
Daha fazla dayanamayıp bu muhteşem kadını size tanıtacağım :) Eminim tanıyınca siz de çok seveceksiniiiiz :)


1) Merhaba, öncelikle seni tanımak isteriz. Bize kısaca kendinden bahseder misin? 
    Taka Tuka: Merhaba, aslında,  13 yıl tekstil sektöründe kimya ile hemhal olmuş, sonra Adana Altın Koza Film Festivalinde 4 yıl halkla ilişkiler koord. Yrd. Görevini üstlenmiş ve Ocak ayından bu yana da Artık İstanbul da yaşamayı tercih etmiş (bir taraftan da iş arayan) 3 kedi annesi Özlem ben :)
2) Nickname'nin anlamı nedir? Seçmende ki en önemli olay ne oldu, varsa hikayesini dinlemek isteriz :)
     Taka Tuka: Taka Tuka'nın tartışmalı farklı anlamları var ;) ama tekerlemesi de zihinlerde kazılı :) 
Altın Koza da kelimelerle iyi oynayan Koray arkadaşım Takı Toka, Karınca, TaKıNtı vs. olsun falan aramızda konuşurken ampul yandı (Taka Tuka)... :) ilk çalışmalarda reçine ile calışabileceğim her şeyi kullanıyordum. Domino taşı, metal pul (sanayii pulu) , ahşap zemin, metal zemin vs. Taka Tuka isminin içinde de sanki her şeyden biraz var hissi uyandırırdı her zaman. 

3) Böyle sıradışı takılar yapma fikri nereden geldi?  İlkne zaman yapmaya başladın ve seni bu tasarımlara çeken ne oldu? 
    Taka Tuka: Minyatür, Ahşap ve cam benim favori elementlerim/ objelerim. Çok yoğun çalışma temposunda ne ahşap ne de cam eğitimi alma  fırsatım vardı. Reçinenin camsı olması, merak duygusu ya da sınırlarını zorlama dürtüsü, beni reçine ile çalışmanın içine çekti diyebilirim :)  Zemin üzerine dökmekten çıkıp kalıp ile çalışmaya başlayınca da aldığım keyif bir başka oldu :)
4) Tasarımlarında  ilham aldığın kişi ya da kişiler var mı? Ya da herhangi bir olaylar?
    Taka Tuka: "Bu nasıl" sorusu. ailemi eminim bıktırıyorumdur bu sorudan dolayı :/ 

5) Son olarak da biz takipçilerine söylemek istediğin bir şeyler var mı?  Ve sana nasıl ulaşabiliriz?
    Taka Tuka: Güzel geri dönüşler almak çok güzel. İnsanın keyifle işini yapması da daha çok güzel :)

İnstagramda Takatuka_TM için buraya tık tık 
Facebook ta Taka Tuka 

Sopsy.com.tr / Taka Tuka 

Dan ulaşabilirler .
Herkese sevgiler...


                                                      ****



Hepsi muhteşem değil miiii ? :)
Daha fazlası için Taka Tuka İnstagram adresini ziyaret etmeyi unutmayııın :)
Sevgiyle kalın ...

Hiç yorum yok: