21 Nisan 2014 Pazartesi

HOŞGELDİNİZ !


Merhabalaaar ! :) Bloguma hoşgeldiniz !









İlk postum olduğu için çok heyecanlıyım ! :) Uzuuun bir süredir instagram kullanıyorum ve nihayet blogumu açma girişiminde bulundum :) Sözü fazla uzatmadan ilk postuma başlıyorum :)
Umarım beğenirsiniz :) öpücükleeer !


Geçen pazar havanın müthişliğinden faydalanarak erkek arkadaşım ile birlikte kendimizi Caddebostan sahiline attık ! :) Spor yapanlar, bisiklet binenler, arkadaş topluluklarıyla gitar çalıp eğlenenler kısacası mühtiş bir gündü ! Haftanın stresini bi çırpıda unutuvermiştim !
Aynı gün arkadaşlarımızla buluşacağımız için hem rahat hemde şık görünmek için düz oxford ayakkabılarımı tercih ettim :)
Sizi daha fazla sıkmadan fotoğraflarımla baş başa bırakıyorum :)
Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyor olacağımm ! Gününüz süper enerjik geçsin !

 
 

Elimdeki fotoğraf makinesine bayılıyorum ! 
1971-1993 yılları arasında St Petersburg Lomo tarafından üretilmiş :) Yakında Lomo fotoğraflarımla ilgilide bir post yapmayı düşünüyorumm :)





Bu kareye bayıldııım !!! o köpüşüüü mıncıklamak gerek :)









P.S ;Görüşleriniz benim için önemli yorum yazmaktan çekinmeyin :)


Kaplan desenli kazak : İzmit'ten bir butikten almıştım
Pantalon : Zara
Oxford ayakkabı : Erkek arkadaşımın hediyesi
Yüzük, küpe : Six accessories

3 yorum:

Unknown dedi ki...

gerçekten başarılı :)

Unknown dedi ki...

tesekkür ederiiiim :)

Ahu Kader dedi ki...

Sizde benim gibi o zaman analog kamera hayranisiniz. Cok begendim. Blogunuz da hayirli ugurlu olsun. Her zaman takipte olacagim. Almanya'dan sevgiler.