16 Eylül 2014 Salı

Altınoluk



Bir Akdeniz kızı olarak itiraf etmeliyim ki bende Ege'ye aşığım !

O yeşil doğası , masmavi denizi , temiz havasıyla bugün Balıkesir'in güzel mi güzel Altınoluğu'nu tanıtacağım sizlere :)
Çoğumuzun tatil denilince aklına deniz, kum, güneş gelir ya, işte bu üçlemenin yanında benim ve erkek arkadaşımın aklına hemen tatil için nereye gitmişsek oranın tarihi yerleri ve köyleri geliyor aklımıza :) Kendimizi tatildeyken bi bakıyoruz köylerin içi , doğayla baş başayız. Eee ne yalan söyleyelim bu halimiz de hoşumuza gidiyor ve pek bi mutlu oluyoruz :)
Bu arada tatildeyken fazlasıyla organik beslenme ve temiz havayı içime çektim , malum İstanbu'da bu güzellikleri mum ile arayacağım :)
Sizinde yolunuz Altınoluk'a düşerse mutlaka köylerini gezin ve taze sıkılmış karadut ve nar suyu için , tadına bayılacaksınız !
Güzel bir gün olması dileğimle ...


                    

                    

                    

                    

                   

                   



                     

                     

                     





                



Kendime ait çok fotograf koydum eee birazda gecesi ayrı gündüzü ayrı olan köyün güzelliklerini koyalım :)

Üst: Zara
Şort: Side'den almıştım (eski)
Spor ayakkabı : Nike (women)

                  















Umarım karelerden keyif almışsınızdır :) Baya bi uzun post olduuu
Beni İnstagram ve Facebook'tan takip etmek için tıklayınız :)

Photos by Sertac SALMAN ( Buraya tıklayarak daha fazla fotograf edinebilirsiniz )

Hiç yorum yok: