5 Nisan 2015 Pazar

Classic Clothing



Ahhh nihayet havalar ısındı !
Ne uzun bir kış mevsimi geçirdik yahuu. Neyse ki artık bol bool yaz postları çekebileceğiz :)
Ben bu kombinimde Zara çiçekli elbisemi tercih ettim , giydiğim zaman baharı içimde hissettim nedense. Sizinde benim gibi baharı içinizde hissettirecek elbiseleriniz var mııı ? Varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim :)
Siz bu postu okurken ben parklarda, sahilde geziyoooor olacağım :)
Mutlu pazarlaaar :)























                                                           
                                                                   photo by Sertaç SALMAN
Elbise : Zara
Deri Çizme : Beymen Club
Deri Ceket : Desa
Saat : Forever New
Küpe : Six accessories
                                                         İnstagram ve Facebook hesaplarım

Hiç yorum yok: