29 Ağustos 2015 Cumartesi

PEMBE ÇİZER !


Herkese merhaba :)
Ahh Rüya nerelerdeydin diyenler için boş durmadım çalıştım da geldiiim !
Ve sizleri 1 hafta boyunca süper tasarım sayfalarıyla tanıştıracağıııım :) Hazırsanız ilk İllustration ile başlayalım. Ben çizimlerini ve tarzını çok beğendim hatta bana ufakta bir süpriz hazırlamış kendisine buradan tekrardan bir kere daha  çok çok teşekkürlerimi sunuyorum :)
Lafı çok uzatmadan hemen bu muhteşem çizimlerin sahibini tanıyalım isterseniz :)

****


1) Merhaba, öncelikle seni tanımak isteriz. Bize kısaca kendinden bahseder misin?
    
Merhaba. İsmim Hande ALOĞLU. 2010 Görsel İletişim Tasarımı bölümü mezunuyum. 92 doğumluyum. Şu sıralar genellikle köpeğimle ve yeni açtığım instagram hesabımla meşgul oluyorum. 

2) Nickname'nin anlamı nedir? Seçmende ki en önemli olay ne oldu, varsa hikayesini dinlemek isteriz:)

    
Nickname'im Pembecizer. Aslına bakılırsa pembe renginden pek hoşlanmıyorum. Ama bu hesabın bir kadına ait olduğunu belirtmekti amacım. Bu alanda bir kadının da, en az erkekler kadar başarılı olabileceğini herkese göstermek için seçildi yani.


3) İllüstrasyon yapma fikri nereden geldi?  İlk ne zaman yapmaya başladın ve seni bu çizimlere çeken ne oldu?

     
Bölümümden kaynaklanan bir yatkınlık aslında. Bir şeyler tasarlamak, herkesin beğenisini kazanacak bir şeyler ortaya koymak paha biçilemez bir zevk. Çizim yapmayı çok seviyorum ve bunu teknolojiden yardım alarak yaptığım zaman bu iş bilgisayar başında vakit öldürmekten çıkıp bir sanata dönüşüyor. 
Yıllardır illüstrasyon yapıyorum. Instagramda dolaşırken bir eksiklik olduğunu hissettim. Neden sadece ünlülerin ya da fenomenlerin illustrasyonları var, neden takipçi sayısı üç basamaktan daha az olan insanlar, ev hanımları, anneler de bundan yararlanmasın? Böyle başladı aslına bakılırsa.

4) Çizimlerin de ilham aldıgım kişi ya da kişiler var mı?

    
Çizimlerimde ilham aldığım hiç bir şey, hiç kimse yok. Çizimlerim sadece hiç tanımadığımız " ünsüz insanları " mutlu etmek için var.
5) Son olarak da biz takipçilerine söylemek istediğin birşeyler var mı?  Ve sana nasıl ulaşabiliriz?

    
 Hesabım çok yeni olmasına rağmen aldığım mesajlar, mailler ve yorumlar beni çok mutlu ediyor. Sevdiklerini, kendilerini mutlu etmek isteyen kişiler bana instagramda @pembecizer hesabından ve pembecizer1@gmail.com adresinden ulaşabilirller.  







Sizce de süper çizimler değil miii ?
O halde hemeeeen siz de bu çizimlerden yaptırmalısınıız :)

Hande'nin İnstagram adresi için buraya tık tık !
Benim İnstagram adresim için de buraya tık tık !


Hiç yorum yok: